O studii

Cíl studie

Data jsou základem správného rozhodování a dnešní turbulentní doba si je žádá více než kdy jindy. Proto jsme se rozhodli pomoci skrze to, co umíme nejlépe a vypracovali pro vás tuto studii.

Denně vám budeme přinášet čerstvá data o dění v české eCommerce, aby měly e-shopy, dopravci a další klíčové subjekty v eCommerce ty správné informace pro své rozhodování. Pracujeme pod časovým tlakem a budeme rádi za jakýkoliv feedback a nápad na vylepšení.Také oceníme, když budete studii sdílet a pomůžete ji dostat k co nejvíce lidem, kterým může pomoci.

Děkujeme.

Jan Laštůvka

Zakladatel MonkeyData, Autor výzkumu

Poslání studie

Analyzujeme data z více než 1200 e-shopů z ČR, které jsou do studie zapojeny. e-shopy reprezentují kategorii malých a středních firem a jsou na trhu více než dva roky.

Uvedený obrat je bez DPH. Denní hodnoty jsou párovány na základě dnů v týdnu. Srovnání období je meziroční.

Autorem studie

Autorem studie je společnost MonkeyData, která vyvíjí analytické nástroje pro e-shopy a v současnosti pomáhá s analýzou dat 30 000+ e-shopům po celém světě.

Uvedený obrat je bez DPH. Denní hodnoty jsou párovány na základě dnů v týdnu. Srovnání období je meziroční.

Kontakt

Jan Laštůvka

Zakladatel MonkeyData, Autor výzkumu

Máte tipy na zlepšení?

Zásady ochrany osobních údajůCookies